lördag 12 februari 2011

Historien

Försöka,
att inte låta Mig jagas,
SläppaSläppaSläppa.
Jag har alltid varit upptagen av Viljan att Förstå;
Varför? saker blir som de blir.
Varför? människor gör som de gör.
Men, det kanske ska vara bra med att jag Förstår Mig?
Och vissa Svar får man vänta på... ty det finns Frågor vars Förklaringar behöver Tid, att ta sig fram. Som när du får en aning och springer efter, flyr dig, brister som en såpbubbla du fångar i handen...

TILLIT

kan läsas både framifrån och bak
Bakifrån och Fram, tillbaka

Hur vi minns varandra beror ju på hur vi visat oss.
Och OM vi visat oss. För varandra.

Gud, led mig i Kärlek...
Ty, i det Blottlagda finns det Enda Som Är Värt Något.
In The End.

2 kommentarer:

  1. Ty, i det Blottlagda finns det Enda Som Är Värt Något.

    Vi ber tillsammans.

    TilliT

    Dina ord får bli mina.

    SvaraRadera
  2. Allra Vackraste Regnnatt; så Självklart, så Tveklöst, ty Allt Mitt är Ditt. Det är Fint, att Tillhöra Varandra. <3

    SvaraRadera