fredag 25 februari 2011

KroppsRas

Jag behöver inte veta, hur du har Älskat andra.
Jag behöver inte veta, hur Andra har älskat dig.
Jag behöver veta hur Du, kan Älska Mig.
Jag behöver veta på vilket sätt jag bäst ger Dig min Kärlek för att Du ska kunna ta Emot den.

Det är Mörkt i ett Rum på ett Sjukhus och filtarna är gula och luktar starkt av antibakteriell tvätt. Jag har en Nål i armen och Tankar i min Huvudvärk.

Vi har börjat gå nu, på Vägen till Oss. Och jag vet, att jag vill komma nära dig.

I Kärlek. Med Kärlek. Av Kärlek.

3 kommentarer:

  1. Gårdagen är blek.
    Det är morgondagen som räknas.

    Kärleken har du i din hand...

    (Ang. bilden; Hoppas det "bara" är en rutinundersökning och att du inte är sjuk).

    Särskilt många snygga blötpussar på kind.
    Plus varm kram.


    /Marie

    SvaraRadera
  2. Tusen av de bästa. Tankarna. <3

    SvaraRadera
  3. Tack allra raraste ni båda <3
    Dessvärre inte rutin... Dessvärre något i olag i min mage. Men lite bättre nu. Och samtidigt så Fullkomligt Full, av Kärlek :)

    SvaraRadera