måndag 13 december 2010

Det är Lucia och jag gråter

Idag,
vill jag att Allt ska vara Vackert.

Inga Bomber.
Ingen Rädsla.
Ingen Grymhet och Ondska.

Idag vill jag möta dig med mitt varma, öppna hjärta och jag vill se dig, jag menar verkligen Se Dig.

Och jag önskar att det kan få räcka.
Trots, att jag kan se fler.
Tack vare, att jag kan se fler.

Och att jag vill Möta Dig. Och dig och dig och dig.

Om vi inte kan hitta till Kärleken inom oss är vi förlorade.
Om vi inte tror att den finns där, har vi gått för långt.

För långt bort från Oss Själva.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker om din kärlek.
    Till oss. Alla.
    Där finns en oändlig storhet i det.
    Jag vill ta in det. Jag med.

    Jag gräver och jag gräver...
    Och, ja, jag tror vi har mycket att ösa ur...

    Tycker om dig. Väldigt mycket.

    /Marie

    SvaraRadera
  2. Min hand finns, torkar dina tårar försiktigt. Och ja, ska vi få det att räcka så är det Tack vare, inte Trots. <3

    SvaraRadera
  3. @Marie: Alltså, du, jamen DU!!! Tack!!! För det bästa man kan få, Kärlek & Tycka-om! Det blev med ens så varmt och skönt här. Och Här, i mitt Hjärta. Kärlek tillbaka, till Dig som klär dig så vackert i Din Själs Skönhet.
    @Regnnatt: Allra Vackraste Du... Ja! Vi bestämmer det, nu bestämmer vi det! Tack vare. Kärlek till dig också. I mängd!

    SvaraRadera