lördag 25 september 2010

Detta har hänt:

Öland.
Tog mig tid. Att skriva. Bli sådär Härligt Kreativ.

Egentligen bara för att jag fått ett uppdrag.

Mådde så jävla fantastiskt bra.

Var Glad. Tittade på Livet med den där Finurligheten som skulle kunna vara mitt signum. OM.

...jag tog mig själv på allvar...

Har jobbat hårt. Åt helvete för hårt åt helvete för länge.
Har trott att det har varit okej. För att det varit Min Egen Dröm jag arbetat för.

Men jag. Är Trött.

Min kropp säger det.
Igen.

Min kropp skriker det:

- Lägg Dig Ner och titta på Moln.

- Lukta på Mossa!

och skriv.

När jag var på Öland så slog det mig när jag tittade mig själv i ögonen i en spegel -
att jag tyckte att jag såg ut som En Livlig Person jag ville känna.


Jag hade inte sett det där på mycket, mycket länge.

Jag saknar henne.

Men. Ska tillbaka.
Stå som ett träd. Ska jag.

Högt Mot Himlen.

1 kommentar:

  1. @Finaste Fighter: Jag blir Glad att Du blir Glad. Och jag kramar tillbaka. Lagomhårt och jättelänge.
    :-)

    @Daling Regnnatt: Jag blir alltid helt tårögdsrörd av dina ord. Jag är också mycket, mycket Glad att Du finns.
    Lyxkram!

    SvaraRadera