torsdag 24 juni 2010

Midsommar-hoppla

Åker till Barndomslandet. Om några timmar.

Blir tyst här. Lite.

Blir kanske tyst där också. Mycket.

Ska försöka Behålla Mig.
Ty det är det bästa man kan göra.

Tycker jag.

Skulle packat. Gjorde inte det.
Letade rätt på och beställde en resa till Sicilien istället. För att jag just nu står i begrepp att göra någonting jag lovat. Trots att jag rätt snart upptäckte att jag fattat ett helt felaktigt beslut. Men. Kan inte med att dra tillbaka. För många är inblandade.

Så Sicilien funkar som en slags kompensation. Ty ett bra-beslut är den perfekta neutralisatorn för ett knäpp-beslut.

Tycker jag.

Önskar dig och dig och dig och alla andra en God Tid. Fina Dagar. Magiska Nätter.

Det gör jag!


1 kommentar:

  1. Åh hinner inte läsa allt jag vill, kan bara kommentera ibland. Sväljer extra när jag läser dina ord nu, när jag hittar hit. Av att du tänker som jag. Kanske. Tror jag.Vill vara naket ärlig. Då är jag inte ensam. Du rör vid något. Sköt om dig.

    SvaraRadera