tisdag 5 oktober 2010

Till Regnnatt och Rosenqvist

Den HÄR är till Er.


Tack för Tröst

4 kommentarer:

  1. Nu har jag lyssnat. Och lyssnat. Ingen har gett mig en sång på detta vis någongång förut. Och med honom! Åh! Jag är stor och glad! Just nu. Skickar allt det varma inombords till dig. Försök att sova. För det mesta går över. Faktiskt. Jag vet det.
    Kramochkramochkram

    SvaraRadera
  2. Så bra!
    Du förtjänar. Allt gott.
    Och du. Just nu. Är jag Glad.
    Det blev en vänddag. :-)
    Krrrrraaaam

    SvaraRadera
  3. God morgon, Rikki.

    Jodå, jag kom in här igår och lyssnade. Blev lite stockning i halsen och jag kunde inte skriva...
    Så, nu är jag här igen.
    Han den där Leo... han med den mörka rösten som stannar kvar under huden... underbart!
    Jag är så rörd. Tack!

    Tänk, vilka kvinnor det finns. Jag är så glad över att ha "ramlat" över dig och Regnnatt.

    Stor varm kram och en blötpuss på kind.

    /Marie

    SvaraRadera
  4. MarieMarieMarie,
    du. Tack.
    Och lika glad, enormt-tacksamt-glad, är jag.
    Jättekram och likablöt puss tillbaka.
    :-)

    SvaraRadera